czwartek, 22 grudnia 2016

Mikołaj z Prowansji?

Niespodzianki, są zawsze mile widziane! Zwłaszcza jeśli tuż przed Świętami rozbolał Cię ząb tak, że masz ochotę wyrwać sobie połowę szczęki, która spuchła jak bania i jakby dramatów było mało- dopadło Cię paskudne przeziębienie. 
Moje Święta będą w tym roku zasmarkane. Oczywiście, bardzo się cieszę na czas, który spędzę z rodziną, już się nie mogę doczekać reakcji bliskich na prezenty, ale samopoczucie fizyczne mam, mimo wszystko, w opłakanym stanie. 
Mój Małżonek, świeżo upieczony fan akwarystyki, ciągle coś wymyśla i modernizuje SWOJE ponad 100-litrowe akwarium, więc dzień bez wizyty kuriera, to dzień stracony. Wczoraj też czekałam na paczkę z jakimiś cudami dla rybek i traf chciał, że dostarczył nam ją mój ulubiony kurier. Ulubiony bo: zawsze narzeka, wdycha i marudzi, czemu windy nie ma, a my tak wysoko mieszkamy?! :) No błagam... trzecie piętro, to nie Mount Everest! Ja dzień w dzień latam w tę i z powrotem- z dzieckiem, z wózkiem, zakupami. Różnie. No tak to już z nim jest, z tym kurierem. Nawet jak na głos nie powie, że coś mu na wątrobie leży, to tak patrzy spod tej czapeczki, że ja już wiem, jak wielki popełniliśmy błąd kupując mieszkanie na trzecim. No sympatyczny gość, poważnie. 
Wczoraj też chciał narzekać, ale szybko go uprzedziłam "tylko niech Pan nie marudzi, to już ostatnia paczka w tym roku:)".
Dziwna rzecz, bo czekałam na jedną "rybkową" przesyłkę, a dostałam dwie. Szukam adresata, bo może pomyłka, to jeszcze zdążę paczkę oddać, ale nie... paczka do mnie, a w niej...
Kurcze, myślę sobie, czyżbym się zgłosiła do nowej kampanii? Możliwe, mam słabą pamięć, mogę tego nie pamiętać. Czytam załączony list i od razu wszystko stało się jasne :) Le Petit Marseillais doceniło moje zaangażowanie w poprzednią kampanię i w "nagrodę" będę mogła wypróbować nową linię morskich kosmetyków do pielęgnacji:
- Pielęgnujący krem do mycia NAWILŻANIE
- Balsam do ciała ODŻYWIANIE.
Miła niespodzianka, prawda? Czy któraś z Was, również została tak miło zaskoczona? 
Wkrótce wrócę do Was z opinią, a tymczasem lecę dokończyć piernik :) Trzymajcie sie ciepło i zdrowo.

Pozdrowienia,
MamAli     

2 komentarze:

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)