poniedziałek, 6 października 2014

VIZIR- testowanie kapsułek piorących

Everydayme.pl ogłosiło ok. miesiąc temu akcję testowania kapsułek piorących Vizir. Do testów wybrano aż 4000 Ambasadorów, w tym mnie :-)
Zestaw testowy składał się z jednego opakowania, w którym było 15 kapsułek i dodatkowych 15 kapsułek, które mogłam rozdać rodzinie lub znajomym. Do tego książeczka do badania opinii, informator i ulotki dla wszystkich moich testerów :) Próbki rozdałam już swoim bliskim, a sama wzięłam się za testowanie, a że mając dziecko prania są całe góry, było na czym testować pierwsze kapsułki.


Kilka słów o kapsułkach.

Przede wszystkim plusem jest ich uniwersalność. Nie ma potrzeby posiadania dwóch środków piorących do białego i kolorowego, ponieważ jedna kapsułka nadaje się i do bieli i do kolorów. Zajmują bardzo mało miejsca, co w porównaniu do tradycyjnych proszków również jest ogromnym plusem, a jeśli jesteś mamą małego odkrywcy to jest to super rozwiązanie. Kapsułki ukryjesz przed dzieckiem wszędzie:) Są łatwe w użyciu, ja miałam zawsze problem z dozowaniem proszków czy płynów do prania. Jak użyłam za mało to zabrudzenia się nie doprały, a jak za dużo to plamy znikały ale za to zostawały ślady po proszku. Tu wystarczy jedna kapsułka i przynajmniej ten problem mamy z głowy i rozpuszczają się tak dobrze, że nie ma mowy o śladach na ubraniach nawet jeśli pierzemy w niskich temperaturach. Wystarczy, że do pustego bębna pralki włożymy kapsułkę a na nią nasze pranie i gotowe:) Prawda, że prościej być nie może? Jeśli chcemy aby nasze pranie było bardziej miękkie możemy użyć płynu do płukania tkanin,  ja jednak swoje kapsułki testowałam z płynem do płukania i bez niego, stwierdzam że w każdym przypadku ubrania były miękkie i pięknie pachniały (zapach bardzo długo się utrzymuje).


Moja opinia

Jestem bardzo zadowolona, chociaż nie wszystkie plamy się sprały, są one jaśniejsze więc być może kolejne pranie pomoże. Nie wymagałam jednak cudów, bo powiedzmy sobie szczerze, trzeba się napocić żeby sprać plamy po obiadkach czy deserkach albo tranie! Jak ktoś zna jakiś sposób to podzielcie się ze mną koniecznie :)
Generalnie zauważyłam, że białe ubrania są znacznie bielsze niż przed praniem, a kolory odświeżone i to mnie bardzo cieszy i zachęca do korzystania z kapsułek. Białe ubrania po praniu w zwykłym proszku z czasem szarzeją, kapsułki Vizir pomagają odzyskać piękną oryginalną biel naszych. Zapach obłędny i długo się utrzymuje, co w przypadku proszków praktycznie się nie zdarza. Wszyscy ci, którym przekazałam kapsułki do testów są zadowoleni. I wiem, że są to szczere opinie, bo i mnie taka forma prania i jego efektów bardzo odpowiada.

Jeśli jeszcze nie prałaś z Kapsułkami, gorąco zachęcam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)