poniedziałek, 6 października 2014

Testowanie herbat

Tydzień temu udało mi się załapać do testów herbat z biedronki. Nie było łatwo, bo mimo tego że wybieranych było 1000 testerów to decydująca była kolejność zgłoszeń. Kolejnym utrudnieniem jest to, że dostajesz informację o tym, że akcja rusza danego dnia, ale trzeba śledzić zmiany na stronie, bo może pojawić się w każdej chwili. I mnie się udało:) Swoją drogą to sporo mam ostatnio szczęścia (o kolejnych akcjach opowiem w dalszych postach). 

Paczka dotarła kurierem, a w niej 5 opakowań herbat, a w każdym po 10 torebek piramidek.

 Smaki herbat powalają.
  • herbata o smaku czerwonego wina ! 
  • rumianek o smaku karmelowym
  • melisa z chmielem i kardamonem
  • herbata zielona i biała o smaku pomarańczy i mandarynki
  • herbata owocowa o smaku ananasa i gruszki
Najlepiej oceniony przez testerów wariant smakowy zagrzeje miejsce na półkach sklepów Biedronka. Ja spróbowałam już wszystkich i moim nr1 jest ananas i gruszka! Pięknie pachnie i smakuje naprawdę dobrze. 

Jeśli jesteś zainteresowana testowaniem produktów Biedronki, zarejestruj się na stronie www.testujemy.biedronka.pl i śledź aktualne Testy. Reszta to już kwestia szczęścia :) Powodzenia ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)