piątek, 24 kwietnia 2015

Jak się pozbyć cellulitu?- GET SLIM CELLULITE Noble Health

Problem cellulitu to zmora niemal każdej kobiety. Szczęściarami są te, które faktycznie go nie mają, ale powiedzmy sobie szczerze, często jest to zasługa morderczych treningów i bardzo zdrowej diety. Nie ma nic za darmo! Ja należę do grona posiadaczek "skórki pomarańczowej" od zawsze, ale po ciąży stała się ona jakby bardziej widoczna. Niestety nie mam zbyt wiele silnej woli. Ba! Ja nie mam silnej woli w ogóle i wylewanie potów na siłowni czy też w domu to czynność, którą zaczynam od poniedziałku, nie określając oczywiście którego.  Jestem leniem, który wiecznie narzeka na stan swojego ciała, a nic z tym nie robi. Pogoda coraz ładniejsza i nie ma co się oszukiwać, zanim sie obejrzę będzie lato, a jak lato to i sukienki, i spodenki, i bikini.
Miesiąc temu nawiązałam współpracę z firmą NOBLE HEALTH, której celem jest dostarczenie kobietom naturalnych suplementów diety, które pomogą im zatroszczyć się o ciało i dodadzą pewności siebie. Firma dała mi możliwość wyboru produktu, który będę testować i mój wybór padł na GET SLIM CELLULITE, co do którego miałam ogromne oczekiwania przed zbliżającym się latem. 
Jak się sprawdził? Zapraszam do lektury :)

Kilka słów o produkcie
Zawarte w produkcie naturalne ekstrakty, witaminy i minerały pozwalają na redukcję niedoskonałości skóry - występowanie cellulitu oraz usprawniają spalanie tkanki tłuszczowej.
Poznaj właściwości składników aktywnych produktu:
  • Kapsaicyna wspomaga proces odchudzania poprzez działanie utleniające i rozpad tłuszczów.
  • Wyciąg z morszczynu pomaga w kontroli masy ciała. Jod zawarty w ekstrakcie z morszczynu doskonale przyczynia się do zachowania zdrowia skóry i prawidłowego metabolizmu energetycznego.
  • Morwa biała hamuje działanie enzymów odpowiedzialnych za rozkład węglowodanów do glukozy, co spowalnia jej wchłanianie. Morwa biała może przyczyniać się do utrzymania zrównoważonego metabolizmu węglowodanów w organizmie człowieka, poprzez ograniczenie szybkiego wzrostu poziomu glukozy we krwi po posiłkach.
  • Polifenole z pestek winogron wzmacniają naczynia krwionośne, wspomagają mikrokrążenie (kapilary) oraz prawidłowe funkcjonowanie tkanki łącznej, biorącej udział w tworzeniu prawidłowej struktury skóry. Polifenole winogron pomagają zachować zdrowie skóry.
  • Ekstrakt z kory sosny śródziemnomorskiej, a dokładnie pycnogenol (związek z rodziny polifenoli) posiada działanie antyoksydacyjne.
  • Witamina C odgrywa istotną rolę w prawidłowej produkcji kolagenu, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania naczyń krwionośnych i skóry.
Get Slim Cellulite:
  • Suplement diety Get Slim Cellulite to uzupełnienie linii Slim Line.
  • Ekstrakty z cayenne, pomarańczy, pestek winogron, sosny, zielonej herbaty, morszczynu i skrzypu – standaryzowane na zawartość aktywnych składników pokarmowych.
  • Produkt dedykowany dla  kobiet wymagających szczególnej troski o skórę całego ciała.
  • Usprawnia spalanie tkanki tłuszczowej.
  • Pomaga przy niedoskonałościach skóry – występowanie cellulitu.
W trakcie przyjmowania Get Slim Cellulite zaleca się stosowanie zwiększonej aktywności fizycznej i zbilansowanej diety.
 
Moja opinia
Papierowe opakowanie z zamieszczonymi informacjami dotyczącymi produktu, a w nim plastikowy "słoiczek" z zamknięciem typu "klik", zawierający 45 tabletek. Wszystko szczelnie zapakowane (folia na pudełku i plastikowa plomba na "słoiczku") dzięki czemu mamy pewność, że otrzymujemy produkt nowy. Szata graficzna raczej skromna, ale bardzo elegancka i bez zbędnych udziwnień. Przyznam szczerze, że taki wygląd produktu przyciąga moją uwagę i sprawia wrażenie, że jest to produkt "z górnej półki".
 
 
Ilość tabletek pozwala na przeprowadzenie 45 dniowej kuracji. Jak zaleca producent, najlepiej połączyć ją ze zwiększoną aktywnością fizyczną oraz zdrową dietą, wtedy efekty będą bardziej widoczne. Moim zdaniem sporo zależy właśnie od trybu życia, bo od leżenia, smarowania się specyfikami i łykania suplementów jeszcze chyba nikomu nie udało się rozprawić z cellulitem. Tak czy siak postanowiłam, podejść sumiennie do wyzwania jakie postawiła przede mną firma Noble Health: zmieniłam dietę ograniczając do 0 słodycze i inne kaloryczne smakołyki, zaczęłam się więcej ruszać, choć na ruch przy 1,5 rocznym dziecku nie ma co narzekać (wciąż niestety nie jestem gotowa na jogging, boję się, że padnę trupem po przebiegnięciu paru metrów). Generalnie założyłam, że ma być miło i łatwo. Łykałam Get Slim Cellulite każdego dnia rano, popijając go ciepłą wodą. Tabletki są dość spore i miałam problem z ich przełknięciem, dlatego dzieliłam je na pół (mogłyby być powlekane). Ich smak jest lekko gorzki, no ale czego nie robi się dla urody! Dodam, że jestem osobą, zapominalską i jak tylko muszę zażywać jakieś tabletki, problemem jest dotrzymywanie ustalonych pór dnia, dlatego tu daję dużego plusa za to, że wystarczy 1 tabletka dziennie!
Po 30 dniach stosowania Gest Slim Cellulite zauważyłam niewielkie zmiany. Moim największym problemem był cellulit na pośladkach i udach, problem nie rozwiązał się do końca, ale mniej rzuca się w oczy. Skóra jest bardziej napięta i jędrniejsza. Ubyło mnie 3 kg. Może to niewiele, ale cieszy i motywuje. Myślę, że dłuższa kuracja mogłaby przynieść naprawdę dobre efekty, ale zastanawiam się czy gdybym nie stosowała Get Slim Cellulite, wyniki moich wyrzeczeń byłyby gorsze? Zachęcający jest naturalny skład produktu, którego poszczególne składniki z pewnością mają świetny wpływ na nasze ciało. Z pewnością jest dobrym sposobem na wspomaganie nas w walce z cellulitem Szczerze mówiąc, chętnie bym się przekonała jakie rezultaty można osiągnąć przy dłuższym stosowaniu suplementu. Być może moje ciało i mój cellulit potrzebują więcej czasu na reakcję. 
Podchodzę do tego produktu z nutką wiary, że przyczynił się do zmian, które u mnie zaszły i z ciekawością, co by zdziałał po, powiedzmy, 3 miesiącach.
Cena: 69 zł./ opakowanie 45 tabl.
 
http://noblehealth.com/pl/






20 komentarzy:

  1. Mimo wszystko raczej bym nie brała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mnie u Ciebie dawno nie było.. fajnie że jakieś tam zmiany zauważyłaś ja mimo że jestem strasznym chudzielcem to cellulit mam straszny :( a co do tabletek to miałabym obawy brać głównie przez to że po antybiotykach mój organizm zaczął cierpieć więc teraz nawet jak mam bóle miesiączkowe nie biorę nic od bólu aby mojego stanu zdrowia nie pogorszyć..

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo dawno Cie nie było, ale i ja zaniedbuję trochę bloga :( mam kryzys :( coś tam zmieniam, coś tam piszę, a zaległości mam strasznie dużo.

    Mój cellulit towarzyszy mi od zawsze, ale w ciązy przybrał na sile i nie odpuszcza :/ Droga przez mękę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam nadzieje że tu jednak zostaniesz bo mi tęskno w innym wypadku będzie! a co do cellulitu to ponoć przysiady dobre są

      Usuń
  4. a na przysiady najlepsza jest silna wola, bo bez niej to ani przysiadu nie zrobisz ani cellulitu sie nie pozbedziesz :)

    Myślę, że zostanę. Ciezko jest. W ogóle kilku rzeczy jeszcze nie ogarniam. Wnerwiały mnie komentarze g+ wiec je zmienilam na bloggerowe, mam wrazenie, że Was jakoś mniej tutaj i juz sama nie wiem czy to co piszę dociera do ludzi czy coś poprzestawiałam i nie działa :) Ty li sie na liscie czyteliczej w ogole nie wyświetlasz i tez nie wiem czemu :) No nie ogarniam jeszcze tego... eh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no masz racje bez silnej woli ani rusz.. jak masz z czymś problem to pisz na e-maila postaram się pomóc :) hmm.. nie wyświetlam się? :( może spróbuj jeszcze raz zaobserwować mojego bloga? bo Ty mi się wyświetlasz normalnie a co do obecności to też ostatnimi czasy mniej mnie na blogach bywało ale staram się nadrabiać

      Usuń
  5. Ja stosuję 5miesiąc Get Slim Cellulite i mam efekty o które tobie chyba chodziło! Ponad 4cm mniej w obwodzie uda i znacznie lepiej napięta skóra. Cellulit się znacząco zmniejszył bo jest widoczny po ściśnięciu skóry a byl widoczny tak po prostu. Dla mnie bardzo dobry produkt, ucieszyłam się po dokładnienszym zapoznaniu się składu bo mają same ekstrakty certyfikowane

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu szukałam produktu w tabletkach na cellulit i trafiłam wtedy na Twój blog i opinie, Pomyślałam, że spróbuje i udałam się do apteki po te fantastyczne tabletki. Teraz jestem przy drugim opakowaniu, sa dość wydajne po to półtora miesiąca stosowania, a przyjmuję tylko jedną dziennie. Zauważyłam, że moja skóra zdecydowanie się ujędrniła i to już po trzech tygodniach. Po tym czasie dodałam więcej ćwiczeń 2-3 razy w tygodniu. Ograniczyłam nawet spożycie słodyczy, jednak wynikało to z tego, że nie miałam na nie ochoty. Myślę, że to fantastyczny produkt, a niedowiarkom mówie Spróbujcie! warto się przekonać na własnej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też stosuję i jestem zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko pytanie: czy tę tabletkę stosuje się przed czy po śniadaniu? :)P.s. dzięki za rzetelną recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy te tabletki stosuje się na czczo czy po śniadaniu? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. stosowałam go wraz z produktem hydrodren i naprawde jest różnica super, że są na polskim rynku takie produkty i to w normalnej cenie...

    OdpowiedzUsuń
  11. stosuje go regularnie przed każdym latem i naprawde u mnie dziala, dorzucam hydrodren, pozbywam sie nagromadzonej wody i bez wstydu wychodze w bikini a mam ponad 35 lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od niedawna stosuje ten produkt :) Koleżanka mi poleciła:) widząc u Niej efekty, też się skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś kupiłam ten produkt. .jutro pierwsza tabletka. .. oby troszke pomogly...w kwietniu moj slub.. Mam nadzieje ze jak odstawie tabletki to nie bedzie efektu ubocznego... tzw efektu jojo...

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiaj zaczęłam brać. Waga ni spadła bo brałam piperyne przez cztery miesiące. Bez diety. Ale koleżanka poleciła mi get Slim bo schudła. Zobaczymy. Kupiłam w rossmanie za 19, 90

    OdpowiedzUsuń
  15. Kończę brać opakowanie i jestem zadowolona jędrniejsze uda. Poza tym jestem po trzech porodach i mam problem z fałdą na brzuchu też po tych tabletkach trochę się zmniejszyła widać wcięcie w tali.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kończę brać opakowanie i jestem zadowolona jędrniejsze uda. Poza tym jestem po trzech porodach i mam problem z fałdą na brzuchu też po tych tabletkach trochę się zmniejszyła widać wcięcie w tali.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello! I've been following your web site for a long time now and
    finally got thee bravewry to go ahead and give
    you a shout out from Lubbock Texas! Just wanted to tell
    you keep up the fantastic job!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)