wtorek, 6 stycznia 2015

Nie lubię słodyczy, czyli jak perfumy Tesori d'Oriente Royal Oud przesłodziły mi dzień!

Wczoraj odebrałam z poczty przesyłkę, która czekała na mnie od 24 grudnia, a w niej ... perfumy Tesori d'Oriente Royal Oud ze sklepu eFiori, z którym nawiązałam współpracę.
 

Byłam bardzo ciekawa zapachu tych perfum, bo chyba nigdy nie miałam żadnego kosmetyku, który w swoim składzie miał nuty zapachowe drzewa Oud.
eFiori o perfumach
Perfumy marki Tesori d'Oriente Royal Oud  to wyjątkowe zapachy dla kobiet, zawierające nutę zapachową drzewa Oud, która jest niepowtarzalna. Woń drzewa Oud łączy w sobie jednocześnie ostrość i delikatność. Kosmetyk sprzedawany w gustownej i eleganckiej butelce, będącej niewątpliwie ozdobą Państwa łazienek, bez wątpienia zmieści się także w każdej damskiej torebce.
Moja opinia
Perfumy zamknięte są w metalowej butelce o pojemności 100ml. Przyznam szczerze, że do tej pory nie miałam perfum w takim opakowaniu. Częściej taka forma spotykana jest w dezodorantach. Czy to dobry pomysł? Sama nie wiem. Niby taka buteleczka nie ma prawa się stłuc, ale może się zgnieść. Moja np. "uległa naciskom" i niestety, ale nie wygląda zbyt efektownie. Nie można jej jednak odmówić oryginalności. Producent postawił na eleganckie złoto i czarny, tłoczony wzór co w sumie prezentuje się całkiem ładnie.

Musicie wiedzieć, że jestem ogromną fanką perfum. Ostatnio, przy okazji przeglądu moich kosmetyków, naliczyłam 14 flakoników plus kilka roletek. Uwielbiam delikatne i zmysłowe zapachy (nuty kwiatowe i drzewne). Nie przepadam za słodkimi owocowymi nutami, a perfumy Tesori d'Oriente Royal Oud takie właśnie są. Pierwsze wrażenie? Perfumy o dwóch obliczach. Słodycz miodu i delikatnie wyczuwalny zapach białych kwiatów, a do tego dość "pikantny" zapach orientalnych przypraw. Miód jednak jest dominujący, nie wiem czy nie za bardzo, bowiem pierwszy psik jest dość duszący i intensywny. Jest znacznie lepiej, kiedy perfumy po jakimś czasie zwietrzeją, wtedy pozostaje delikatny, choć wciąż słodki zapach. Zapach niestety zupełnie nie mój. Nie można jednak zarzucić perfumom, że nie są trwałe. To ogromny plus, bo jeśli komuś przypadłby do gustu ich zapach, cieszyłby się nim cały dzień albo i dłużej (ja nawet po wieczornej kąpieli miałam ich zapach w nosie)!
Podsumowując: produkt nie spełnił moich oczekiwań, ale to przecież kwestia gustu, prawda? Nie zrażam się jednak do samego sklepu eFiori, bo ma naprawdę ciekawy asortyment w atrakcyjnych cenach i miłą, bardzo pomocną obsługę.
https://www.efiori.com.pl/
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)