sobota, 14 lutego 2015

Płyn micelarny przeciw przesuszaniu MIXA

Czy Wy też dziś miałyście tak wspaniały dzień jak ja? W sumie nic nadzwyczajnego się nie wydarzyło, ale to słońce, ta wiosna w powietrzu, to ciepło... Cudownie!
Korzystając z tak miłego dnia i wspaniałego nastroju, muszę się z Wami podzielić opinią o płynie micelarnym przeciw przesuszaniu MIXA, który otrzymałam jakiś czas temu. Z recenzją zwlekałam, zdjęcia były zrobione, opinia, już od pierwszego użycia, niezmienna, ale brakowało tego "czegoś". Może właśnie taki dzień jak ten, w dodatku piątek 13-tego, jest odpowiedni, aby podzielić się z Wami czymś pozytywnym. 

Opis producenta
Moja opinia
Płyn znajduje się w przezroczystej, plastikowej butelce o pojemności 400ml wyposażonej w zamknięcie typu "klik". Kształt butelki jest bardzo wygodny i nie ma problemu z utrzymaniem jej nawet w mokrej dłoni. Szata graficzna jest dość prosta, bez udziwnień, ale przyjemna dla oka. Producent postarał się, aby wszystkie ważne informacje o płynie znalazły się na opakowaniu.
Płyn jest bezbarwny, a jego konsystencja wodnista. Produkt ma delikatny zapach, który umila demakijaż. 
Działanie: Zanim poznałam ten produkt, miałam kilka podobnych wcześniej. Zrezygnowałam ze stosowania kiedy stan mojej skóry się pogorszył i tak naprawdę żaden nie dawał rady, bo albo podrażniał, albo twarz się po nich lepiła, albo piekły oczy, albo trzeba było trzeć skórę "do krwi" żeby skutecznie ją oczyścić, albo tak wysuszał, że twarz mi się "ściągała". No nie mogłam trafić na ideał. Ten płyn skradł moje serce od pierwszego użycia, mimo moich uprzedzeń. Fantastycznie oczyszcza skórę twarzy z makijażu oraz zanieczyszczeń i uwierzcie mi, nie jest to okupione pieczeniem skóry ani oczu. Warto dodać, że nie rozmazuje kosmetyków po całej twarzy zmuszając nas do zużycia tony płatków! Jest bardzo delikatny dla cery wrażliwej, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Świetnie chroni skórę przed przesuszaniem! Nie zauważyłam "ściągnięcia" skóry, ani tej koszmarnej lepkości! Skóra po użyciu płynu jest nie tylko dobrze oczyszczona i nawilżona, ale też daje się odczuć ukojenie, jakby "spadł" z niej ogromny ciężar. Płyn szybko się wchłania, pozostawiając skórę odświeżoną, gładką i idealnie przygotowaną do dalszych zabiegów.
Jestem nim naprawdę zachwycona i na pewno kupię kolejne opakowanie! Wam również polecam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)