niedziela, 14 grudnia 2014

Zareklamuj się z Fitchoice- moje testowanie

Hej! Kilka dni temu podjęłam współpracę z firmą Fitchoice, która specjalizuje się w robieniu nadruków reklamowych na różnego rodzaju gadżetach. Asortyment firmy jest bardzo szeroki. Można tu znaleźć gadżety typu bidony, długopisy, kubki, czapki i wiele wiele innych. Ja otrzymałam 3 gadżety, z których jestem naprawdę zadowolona, bo wiem, że się przydadzą. A są to:
  1. Bidon
  2. Shaker MixMaster
  3. PillMaster 

Bidon 750ml- Grafiki reklamowe zawsze umieszczane są z obu stron, można samemu wybrać kolorystykę, która nam odpowiada. Poza tym łatwo utrzymać go w czystości i ma gumowy ustnik. Bardzo przydatna rzecz! Nie tylko dla sportowców! Przyda się np. na spacerze lub w podróży. Ja jestem zadowolona, bo z pewnością wykorzystam go podczas spacerów z Alą. Do tej pory kupowałam wodę w małych poręcznych butelkach, a później albo walały się pod siedzeniami w samochodzie (!), albo w koszyku pod wózkiem, że nie wspomnę o tych w domu. A teraz będzie praktycznie i ekologicznie i o to chodzi! 
Shaker MixMaster firmy Buchsteiner o pojemności 0,7 l. Miarka na nim umieszczona jest pomocna w zachowaniu odpowiednich proporcji. Shaker wyposażony jest w sitko. Wieczko jest zakręcane, a ustnik na nim zatrzaskowy. Może zacznę robić drinki ?:) Kto wie!

I na koniec PillMaster- pudełko zamykane na zatrzask, przeznaczone do przechowywania leków lub suplementów diety. Ma 5 praktycznych przegródek. Szczerze mówiąc ja poszukam innego zastosowania. Pomyślałam, że świetnie się sprawdzi do przechowywania np. małych kolczyków. Mam ich sporo, a żadna para nie ma oddzielnego pudełeczka, więc chyba PillMaster zostanie wykorzystany właśnie w tym celu. 
Na wszystkich powyższych gadżetach można umieścić grafiki lub hasła reklamowe. Po produktach, które otrzymałam wnioskuję, że Fitchoice jest firmą staranną i dbającą o szczegóły, a do tego oferującą naprawdę atrakcyjne ceny. Warto do nich zajrzeć.
http://fitchoice.eu/


Na moją opinię nie wpłynął fakt, 
że produkt do testowania otrzymałam za darmo! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)