poniedziałek, 16 lutego 2015

Mężowym okiem- LUXORYA MEN

Niektórych mężczyzn bardzo trudno namówić na zabiegi pielęgnacyjne. Ba! Oni się zawsze dziwią, po co nam kobietom tyle tego "pachnidła" skoro im wystarcza krem po goleniu, perfumy, dezodorant i żel pod prysznic. Mój Mąż ma w tym temacie takie samo zdanie jak znakomita większość facetów na Ziemi, ale przy okazji mojego testowania kremu LUXORYA (klik), udało mi się go namówić na wypróbowanie kremu LUXORYA MEN poranne orzeźwienie

Opis producenta
Krem jest polecany do pielęgnacji każdego rodzaju skóry, również wrażliwej i skłonnej do podrażnień. Do stosowania na dzień oraz na noc. Doskonały po goleniu. 
Nawilżająca siła natury: 
- zielone oliwki
- mięta pieprzowa
- kwas hialuronowy
- olej z awokado
- masło shea
- ekstrakt z jabłka
- aloes
- prowitamina B5 (D-pantenol)  
Działanie Intensywnie nawilża, wygładza i pielęgnuje. Pobudza i energetyzuje skórę, przywracając jej  naturalny i zdrowy wygląd. Stabilizuje warstwę lipidową skóry, dostarcza cała gamę witamin, węglowodanów, kwasów AHA i substancji aktywnych. Dzięki doskonale przemyślanej kompozycji uwzględniającej potrzeby męskiej skóry, cera pozostaje odświeżona, nawilżona i pełna energii jeszcze długo po użyciu. Rekomendowany dla nowoczesnego mężczyzny, który potrzebuje solidnej dawki energii aby efektywnie rozpocząć dzień. Idealny przed biznesowym spotkaniem lub po wyczerpującym treningu. Dzięki zawartości łagodzącego aloesu i d-pantenolu doskonale odświeża i relaksuje skórę po goleniu, chroniąc przed podrażnieniem.   
Składniki Aqua / Squalane / Glycerin / Mentha Piperita Leaf Water / Persea Gratissima Oil / Butyrospermum Parkii Butter / Aloe Barbadensis Leaf Juice / Methyl Glucose Sesquistearate / Cetyl Alcohol / Panthenol / Parfum / Sodium Hyaluronate / Pyrus Malus Fruit Extract / Cyamopsis Tetragonoloba Gum / Citric Acid / Benzyl Alcohol / Dehydroacetic Acid / Limonene / Linalool / Citral / Geraniol
 Okiem mężczyzny
"Ładne, szklane opakowanie kremu (50ml). Zastosowanie pompki jest świetnym rozwiązaniem, bo dzięki niej wydobycie kremu jest proste i przede wszystkim higieniczne. 
Bardzo podoba mi się to, że krem można stosować także po goleniu, ogranicza to ilość niezbędnych (jak twierdzi moja Żona) kosmetyków
Konsystencja kremu jest lekka co mi bardzo odpowiada, bo dzięki temu krem dobrze się aplikuje i szybko wchłania.
Jeśli chodzi o zapach, to pierwszy raz spotkałem się takim, jaki ma ten krem. Zwykle, niemal wszystkie kosmetyki jakich używałem, pachniały podobnie. Ten jest zupełnie inny, jakby ziołowy, trochę pikantny. Ciężko określić, nie mniej jednak przyjemny. 
Działanie kremu bardzo mnie zaskoczyło. Już po aplikacji skóra jest bardzo dobrze nawilżona i odżywiona, a efekt utrzymuje się przez cały dzień. Bardzo szybko łagodzi podrażnienia i przyspiesza gojenie się drobnych uszkodzeń naskórka, powstałych podczas golenia. Skóra po miesiącu stosowania kremu jest jakby gładsza i bardziej sprężysta. 
Krem uważam za naprawdę godny uwagi. Właściwości, naturalne składniki i wszechstronność działania, to argumenty jak najbardziej ZA! Polecam każdemu facetowi!"

www.luxorya.pl    
Na moją opinię nie wpłynął fakt,

że produkt do testowania otrzymałam za darmo!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)