środa, 29 października 2014

Pomadka The ONE 5-w-1 Colour Stylist ORIFLAME

Miesiąc temu dostałam od Mamy pomadkę firmy Oriflame i choć nigdy nie byłam zwolenniczką tak intensywnych kolorów i pomadek w ogóle, ta mnie jednak przekonała.

 
Kilka słów od producenta
Wielofunkcyjna pomadka o bogatej i długotrwałej intensywności koloru i lśniącym wykończeniu. Formułą Flexi Wax Blend sprawia, że usta są nawilżone, a odżywcze masło shea i mieszanka olejków roślinnych zwiększają uczucie komfortu. 4 g. Cena: 32,90 zł.
Moja opinia
Pomadka zamknięta jest w prostym granatowym opakowaniu z dyskretnym logo firmy i nazwą serii. Występuje w aż 30 różnych odcieniach, mój to Fuchsia Hype. Bardzo piękny i twarzowy. Jakoś nigdy nie przepadałam za pomadkami, bo denerwowało mnie to, że po jakimś czasie usta są suche i jest to dość niekomfortowe uczucie takiego ściągnięcia. Ta pomadka, tak jak obiecuje producent, świetnie nawilża usta i nie ma potrzeby stosowania dodatkowo pomadki bezbarwnej, co moim zdaniem bardzo psuje efekt i pomadka traci intensywność koloru. Dodatkową zaletą jest to, że pomadka jest super trwała, ciężko ją "zjeść" z ust:) i pięknie lśni na ustach. Uważam, że produkt wart jest uwagi, a mając do wyboru aż tyle odcieni, każda z Was znajdzie z pewnością coś dla siebie.

1 komentarz:

  1. My brother recommended I would possibly like this blog. He was entirely right.

    This put up actually made myy day. You caan not believe simply how much time I had spent for thjs info!
    Thank you!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)