środa, 29 października 2014

PRIORIN EXTRA- kapsułki wspomagające porost włosów

Kilka miesięcy temu wzięłam udział w testowaniu 3 miesięcznej kuracji kapsułkami Priorin Extra firmy BAYER, a dziś przedstawię ich krótką recenzję.



Od producenta
Co to jest Priorin® Extra?
Priorin® Extra to specjalnie stworzona unikalna formuła 3ACTIV+ z dodatkiem biotyny, która pozwala utrzymać zdrowe włosy. Formuła 3ACTIV+ z biotyną to połączenie ekstraktu z prosa, L-cystyny i kwasu pantotenowego z biotyną.
Priorin® Extra wspomaga utrzymanie zdrowych, pięknych włosów i może być stosowany w następujących przypadkach:
- długotrwałego narażenia na stres,
- zmian hormonalnych w okresie ciąży i karmienia piersią*,
- zmian hormonalnych w okresie menopauzy*,
- zmian pór roku (wiosna i jesień),
- stosowania diet,
- zmian o podłożu hormonalnym np. łysienia androgenowego.
Unikalna formuła preparatu Priorin® Extra
Priorin® Extra wzmacnia cebulki włosów od wewnątrz dostarczając im niezbędnych składników odżywczych. Unikalna formuła 3ACTIV+ z biotyną odgrywa dobroczynną rolę w utrzymaniu zdrowia Twoich włosów. Proso jest jedną z najstarszych i najbardziej wartościowych roślin uprawnych na świecie. L-cystyna jest aminokwasem wchodzącym w skład większości białek w organizmie. Jest również jednym z podstawowych budulców włosów. Zdrowy włos ludzki zawiera nawet 14-16% cystyny. Kwas pantotenowy ułatwia produkcję energii w komórkach, również tych odpowiedzialnych za wytwarzanie i odżywianie włosa. Biotyna należy do witamin grupy B. Jest niezbędna do prawidłowego metabolizmu składników odżywczych i ich wykorzystania przez organizm. Jej dodatek odżywia włosy i zapobiega ich wypadaniu.

 

Moja opinia
Szczerze mówiąc to była raczej sceptycznie nastawiona. Przetestowałam w swoim życiu mnóstwo środków przeciwko wypadaniu włosów i wspomagających ich wzrost. Żaden nie spełnił moich oczekiwań. 
Po ciąży moje włosy sypały się setkami. Podczas mycia zatykały odpływ wanny i garściami wyciągałam je ze szczotki, że nie wspomnę jak wyglądała moja biała podłoga w łazience po ich suszeniu. Były wszędzie! Nic więc nie traciłam, postanowiłam wypróbować kapsułki Priorin Extra.
Kapsułki przyjmowałam wg zaleceń 2 razy dziennie, rano i wieczorem, popijając niewielką ilością wody. Czekałam. Po jakimś czasie zauważyłam krótkie nowe włoski :) Podczas każdego mycia włosów sprawdzałam ile tym razem wypadło. Oględzinom poddawałam też szczotkę :) Włosów, które postanowiły wypaść było dużo mniej niż przed testowaniem kapsułek. Mimo tego, że nigdy nie mogłam się pochwalić bujną czupryną, zauważyłam też, że moje włosy są mocniejsze i mniej się przetłuszczają. Oczywiście nie pozbyłam się problemu do końca, w dalszym ciągu trochę włosów wypada, ale mam wrażenie, że tych które rosną jest znacznie więcej. Priorin Extra może być stosowany przez dłuższy czas, dlatego postanowiłam kontynuować kurację. Uważam, że produkt rokuje bardzo dobrze :)
Cena: ok. 120 zł. za opakowanie 60 kapsułek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)