poniedziałek, 10 listopada 2014

W Świątecznym nastroju :) POMOCY!

Czy Wy też już wyczekujecie Świąt? Jeszcze 6,5 tygodnia do Świąt, a ja jestem dziś w wyjątkowo Świątecznym nastroju. Kocham Święta! Uwielbiam dekoracje, kolędy, choinkę, atmosferę. Dziś od rana słuchamy z Alą RMF Święta i możliwe, że zwariowałam, ale ja naprawdę nie mogę się już doczekać. Już snuję plany co ugotuję, upiekę.

 
Kiedyś co roku robiłam pierniczki, ale raz wyszły mi tak twarde, że nie dało się ich zjeść. Pamiętam jak odwiedzili mnie znajomi, a moja mama z uśmiechem od ucha do ucha przyniosła "kamienne" pierniczki żeby moi goście spróbowali mojego cukierniczego dokonania:) Myślałam, że się pod ziemię zapadnę, a oni jedli i zachwalali, choć widziałam ile trudu wkładają w ugryzienie ciastka :) Od tamtej pory przestałam robić pierniki. W tym roku jest inaczej. Ala jest już trochę bardziej świadoma tego co dzieje się w jej otoczeniu, więc zaplanowałam, że zacznę jakąś tradycję żeby miała kiedyś co wspominać. Tych Świąt pewnie i tak nie zapamięta, ale to dobry czas na zapoczątkowanie czegoś nowego. Poza tym to nasze pierwsze Święta w nowym mieszkaniu i po prostu muszą być wyjątkowe! I tu pytanie do Was- kto zna jakiś sprawdzony przepis na super pyszne pierniki ? Takie, które po upadnięciu na podłogę nie przebiją się do sąsiadki?:) Jeśli nie pierniczki, to może jakieś inne ciasteczka znacie i polecacie? Pomóżcie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)