niedziela, 9 listopada 2014

Kasandra- stylowe dekoracje wnętrz na każdą kieszeń!

Tydzień temu, w ramach współpracy ze sklepem internetowym KASANDRA, otrzymałam elegancki żakardowy bieżnik. Byłam bardzo miło zaskoczona, mimo że wcześniej jakoś nie przepadałam za dekoracjami w tym stylu. Wraz z bieżnikiem otrzymałam list od właściciela sklepu, który był również miłym zaskoczeniem. Bardzo dobrze to świadczy o Firmie i jej podejściu do klienta. Ja się poczułam jak "ktoś ważny" :)

 
Kilka słów o Firmie
KASANDRA to nie zwykły sklep internetowy, jakich znaleźć można wiele jeśli wziąć pod uwagę dziedzinę dekoracji wnętrze. Kasandra to sklep, w którym zakupić można ozdoby zdecydowanie niebanalne. Najbardziej wyjątkowe pośród tych wszystkich dostępnych na rynku. Szeroka oferta została przygotowana specjalnie z myślą o Klientach, którzy uwagę przywiązują do detali. Skierowana jest do wszystkich tych, których nie zadowala zwykła firanka po prostu wiszące w oknie czy też nudna pościel, zwyczajnie spełniająca swoje praktyczne funkcje. Sedno tkwi w tym, aby te elementy to była również charakterystyczna ozdoba, wyciągająca najpiękniejsze wnętrze na zewnątrz. Sprawiająca, że zwykłe pomieszczenie ożyje i nabierze wyjątkowego wymiaru. Gwarantująca, iż każda aranżacja będzie tą jedyną.
Moja opinia
Bieżnik, który otrzymałam jest owalny, w kolorze lnu. Jest dość duży, jego wymiary to 70x135 cm, więc świetnie sprawdzi się zarówno na większych jak i mniejszych ławach lub stołach. Brzegi bieżnika zdobi kwiatowy wzór, dzięki niemu bieżnik jest stylowy i elegancki. 
Bieżnik jest wykonany bardzo starannie z dużą dbałością o szczegóły. Materiał jest dobrej jakości. Sprawdziłam jak się "zachowuje" po upraniu. Nic się nie odkształciło, nie wyciągnęło, nie postrzępiło. 
Jestem zadowolona z wyglądu i jakości produktu, który dzięki Firmie KASANDRA, miałam możliwość testować. Mimo tego, że nasze mieszkanie urządzone jest w zupełnie innym stylu, bieżnik świetnie wpisał się w wystrój, a nasz stół wygląda, w mojej opinii, naprawdę dobrze.
Jeśli poszukujecie dla kogoś bliskiego prezentu na Święta, zachęcam do odwiedzenia KASANDRY, która w swojej ofercie ma tak dużo artykułów do dekoracji wnętrz, że na pewno coś Wam wpadnie w oko. Ja już sobie upatrzyłam kilka rzeczy :) Warto dodać, że ceny są bardzo przystępne, przez co zakupy w tym sklepie to prawdziwa przyjemność. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)