niedziela, 23 listopada 2014

Żakardowy obrus od Polskie Firanki

Zupełnie się nie spodziewałam tej przesyłki! Co więcej, pierwszy raz spotkałam się ze sklepem POLSKIE FIRANKI. Nie mniej jednak, przesyłka w postaci żakardowego obrusa była bardzo miła. 


O sklepie
Sklep internetowy PolskieFiranki.pl oferuje firanki oraz zasłony gotowe i szyte na wymiar, pościel, ręczniki, obrusy i dodatki. Ideą naszego sklepu jest oferowanie tekstyliów najwyższej jakości, a przy tym niebanalnych, zachwycających oko i doskonale komponujących się z aranżacją wnętrza. Nasza oferta jest uniwersalna, ale obejmuje też prawdziwe „tekstylne perełki”, dzięki którym z łatwością można nadać wnętrzom oryginalności i to za niewygórowaną cenę. PolskieFiranki.pl to sklep, który powstał z myślą o potrzebach osób przywiązujących szczególną uwagę do detali w swoim otoczeniu. Wysokogatunkowe materiały, doskonała precyzja wykonania i wysublimowana estetyka sprawiają, że każdy dostępny u nas produkt spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających gustów. Zapewniamy naszym Klientom pełną możliwość zrealizowania ich wizji wyglądu wnętrz. Czy preferują oni styl tradycyjny, pełną elegancji klasykę czy nowoczesny minimalizm, z naszą pomocą zmiana nudnych firanek, obrusu bez wyrazu czy zwykłej pościeli na ich dużo ciekawsze wizualnie odpowiedniki jest niezwykle prosta i przynosi oszałamiające efekty. Osoby ceniące indywidualność i niepowtarzalność znajdą u nas szeroki wybór tkanin i dodatków, a usługa szycia na wymiar pozwoli nie tylko kupić u nas materiał, ale i zlecić uszycie dokładnie takich firanek czy zasłon, o jakich marzą. Kupując u nas, Klient wie, że nowa firanka, zasłona, pościel czy obrus staną się w jego domu wyjątkową ozdobą, która jednocześnie będzie praktyczna, a przy tym podkreśli charakter wnętrza, przyciągnie wzrok i zafascynuje, sprawi, że pomieszczenie ożywi się i nabierze wyjątkowego wymiaru.
Moja opinia
 Żakardowy obrus "niespodzianka", który do mnie trafił jest w kolorze białym. Na początku trochę zmartwił mnie jego kształt, bo jest okrągły, a ja nie mam ani okrągłego stołu ani stolika. Jednak po przymiarkach na mój stół, stwierdziłam że całkiem nieźle prezentuje się jako serweta. Poza tym stół po złożeniu ma wymiary 80x80, a średnica obrusa to 100cm, więc nie będzie problemu. 
Obrus jest bardzo zdobiony, a jego brzegi wycinane. Materiał, z którego został zrobiony i samo wykonanie jest na wysokim poziomie. Nie ma sie do czego przyczepić.
Obrus bardzo przypadł mi do gustu. Ładnie i elegancko prezentuje się na stole i ... przenosi mnie trochę wspomnieniami do dzieciństwa. Pamiętam podobny obrus na stole w domu u mojej babci i dziadka. I choć może powiecie, że takie ozdoby są "babcine", to czasami fajnie w nowoczesnym wnętrzu umieścić taki akcent. Zwłaszcza jeśli przywołuje cudowne wspomnienia. Myślę, że będzie fajną ozdobą, zwłaszcza w połączeniu ze świątecznym stroikiem, nad którym pracuję. Jeśli i Wam podobają się podobne dekoracje albo szukacie czegoś co "ożywi" wnętrze Waszego domu, zajrzyjcie do sklepu Polskie Firanki, a być może coś Wam się spodoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)