środa, 10 grudnia 2014

Obrusowe szaleństwo- OknoArt

No i dostałam kolejny obrus :) Nawet nie wiedziałam, że został do mnie wysłany, bo nie podejmowałam współpracy z pasażem internetowym OknoArt :) Przeprowadziłam śledztwo i okazało się, że firmy KASANDRA i Polskie Firanki, o których pisałam we wcześniejszych recenzjach, wchodzą w skład OknoArt:). I tak podejmując współpracę z Kasandrą otrzymałam kolejne obrusy od Polskich Firanek i OknoArt. 
Wysłany, dotarł i czas go ocenić.

Kilka słów o OknoArt
OknoArt.pl to internetowy pasaż handlowy, którego właścicielem jest SAMEN Sp. z o.o. Jesteśmy młodą, ale prężnie rozwijającą się firmą na rynku handlu internetowego. Naszą misją jest stworzenie prężnego portalu branżowego w zakresie dekoracji okien, dbając indywidualnie o każdego klienta, w oparciu o najwyższe standardy i jakość świadczonych usług.

Moja opinia
Żakardowy obrus firmy PILECKI o wymiarach 100x150 cm. Obrus jest biały z malowanym zdobieniem w kształcie "ślimaków" w kolorze brązowym.

Obrus jest dość mocno zdobiony (głównie na brzegach). Brzegi oprócz brązowych "ślimaków" i bliżej nieokreślonego wzoru są dodatkowo wycinane, co urozmaica go jeszcze bardziej, choć nie wiem czy nie za dużo tu tego wszystkiego. 
Samo wykonanie i materiał są dobrej jakości. Nie zauważyłam żadnych niedoróbek, co w sumie dobrze świadczy o producencie. 
Generalnie nie ma się do czego przyczepić. Sęk w tym, że ten obrus zupełnie nie trafił w mój gust. Nie jestem fanką obrusów, o czym pisałam już kiedyś. Jeśli już jestem w posiadaniu jakiegoś, to wolę takie w jednym kolorze (jeśli są tak jak ten- żakardowe lub haftowane). Kolorowe jestem w stanie zaakceptować tylko jeśli są gładkie i proste. 
Mimo tego, że naprawdę obrus jest dobrej jakości to nie "przemówił" do mnie swoim wyglądem i zdecydowanie poszukałabym czegoś innego na stronie producenta. A jest w czym wybierać. 

1 komentarz:

  1. Całkowicie się zgadzam z wypowiedzią. Do mnie też nie przemawiają kolorowe obrusy, już bardziej bym patrzył za bieżnikami coś w stylu: https://www.kaszmir-firany.pl/dzianina_zakardowa_100x160_b285623_1416871328

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)