wtorek, 23 grudnia 2014

Miłość daje szczęście GRATIS !

Kilka dni mnie nie było. Przygotowania do Świąt całkowicie wypełniły mój czas. Muszę teraz ponadrabiać, a zacznę od ... naklejki na ścianę, którą otrzymałam od przemiłej Pani Kasi z Pracowni Dekoracji AKatja. Już prawie rok mieszkamy w nowym mieszkaniu, a ściany puste. Zdjęcia do wywołania wybieram też pewnie ok. roku. Nigdy jakoś nie mogę się zdecydować i odkładam wybór na później. W ten oto sposób ściany w naszym mieszkaniu świecą pustkami. Dlatego ucieszyłam się, że będę mogła wybrać coś, co udekoruje nasze mieszkanie i będzie początkiem do kolejnych zmian. Patrzcie co wybrałam!


O FIRMIE
Potrzebna Ci naklejka na ścianę, czy też na laptopa, a może szablon malarski, albo klimatyczny obraz drukowany na płótnie? W kilka minut odmienisz Twoje monotonne wnętrza, uzyskując niepowtarzalny efekt.  Naklejane czy też malowane wzory na ścianę to modna i niedroga dekoracja pasująca do wszystkich pomieszczeń w całym domu, nawet przy niewielkim budżecie możesz wyczarować coś niepowtarzalnego. Kolorowe nalepki na ścianie - kwiaty, drzewa, gałęzie, dmuchawce, postacie, cytaty, japońskie i chińskie znaczki a nawet ochrony pod włączniki - to wspaniałe zdobienia do pokoju młodzieżowego.  Mamy także duży wybór różnych zdobień w dziale dekoracji dla dzieci - ornamenty z imionami, bajkowe postacie, malowane kolorowe zwierzątka, motylki, owoce i rybki z pewnością oczarują Twoje dziecko. Na naszej stronie znajdziesz również dekoracyjne wzory idealnie pasujące do kuchni i jadalni. Do tych pomieszczeń polecamy aranżacje z filiżankami, ziarnami kawy, tekstami i innymi motywami kuchennymi. Wybierając ozdoby z naszych bogatych zbiorów naklejek i szablonów - uzyskasz niepowtarzalny i niebanalny efekt, zdecydowanie odróżniający Twój dom od innych.
Moja opinia
Naklejka dotarła do mnie dobrze zabezpieczona w tubie, nic nie miało prawa się uszkodzić. Wzór w formie cytatu nie został wybrany przypadkowo! Przyznam, że wybór był trudny, bo AKatja to kopalnia różności. Po przejrzeniu wszystkiego milion razy, wybrałam właśnie ten cytat "Nigdzie nie kupisz szczęścia. Miłość daje je gratis". 
 
Od razu wiedziałam, że jest idealny do sypialni! Wybór wzoru to jedno, przyszła kolej na wybór koloru. Tu już zaczęły się schody, bo miałam wrażenie, że naprawdę każdy pasuje. Stanęło jednak na beżu. W tym kolorze jest większość ścian więc uznałam, że nie przekombinuję :) 
Małżonek dostał misję specjalną- przyklejenie naklejki na ścianę! Ja mu troszkę pomogłam, bo naklejka spora (50x100) i samemu naprawdę ciężko sobie z nią poradzić. Instrukcja naklejania jest zamieszczona na stronie firmy. Zaopatrzeni w szmatkę i w dobre chęci zabraliśmy się do dekorowania naszej ściany. Myśleliśmy, że to dziecinnie proste, ale przy takich gabarytach naklejki, trzeba się trochę pomęczyć. Generalnie, nie zajęło to więcej jak 30min. i efekt jest naprawdę fajny. Pewnie pomyślicie, że mogliśmy przykleić ją niżej :) spieszę donieść, że owszem mogliśmy, ale z obawy przed wszędobylską Alą i jej sprytnymi paluszkami, naklejka powędrowała poza jej zasięg :). 
Muszę przyznać, że jakość naklejki jest naprawdę dobra. Nic podczas naklejania się nie przerwało ani nie rozciągnęło. Jestem naprawdę zadowolona. Jeśli i Wy poszukujecie czegoś co nada waszemu gniazdku charakteru, zajrzyjcie do AKatja. Ilość wzorów może zawrócić w głowie, ale z pewnością Wasze zakupy będą udane i co najważniejsze, NIE WYDACIE FORTUNY! 
 
akatja.pl

Na moją opinię nie wpłynął fakt, 
że produkt do testowania otrzymałam za darmo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)