czwartek, 18 grudnia 2014

Nominacja do Liebster Blog Award

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Ale się zdziwiłam! Super wiadomość! Przyjemność z testowania nominowała mnie, a ja podejmuję wyzwanie i z chęcią odpowiem na zadane pytania :)

1.Jakie jest Twoje noworoczne postanowienie? takie jak co roku- ćwiczyć, zdrowo się odżywiać i w efekcie zrzucić kilka zbędnych kilogramów :)

2.Trzy rzeczy, które umieściłabyś od siebie w kapsule czasu dla przyszłych pokoleń... 1.kaseta magnetofonowa (a niech się głowią co to takiego) 2. pralka "Frania" (niech sobie piorą godzinami) 3. List (nie wiem co bym im napisała, ale sam list jako wiadomość na papierze, będzie dla nich z pewnością zaskoczeniem)

3.Ulubiona piosenka świąteczna...
Uwielbiam wszystkie. Na długo przed Świętami zaczynam słuchać, wprawia mnie to w taki cudowny nastrój :) Żeby jeszcze do tego śnieg spadł.

4.Książka czy film? Dlaczego? Uwielbiam czytać. Lubię się tak oderwać od tego co jest obok i przeżywać każdą historię. Kiedyś czytałam od dechy do dechy. Nie zasnęłam dopóki nie skończyłam. Nie mogłam sie oderwać, bo ciekawość mnie zżerała co będzie dalej. Ostatnio mniej czytam, więcej oglądam. Mam dziecko i czasu bardzo niewiele, ale wszystko przede mną :) Już jestem na dobrej drodze, kilka dni temu udało mi się przeczytać nowiutką Musierowicz (uwielbiam)!

5.Niemiła sytuacja związana z blogowaniem... Nie miałam chyba 

6.Jakiego prezentu będziesz wypatrywać pod choinką? Jakkolwiek banalnie to zabrzmi, raczej wypatruję reakcji na prezenty, które sama daję.

7.Twoja najprzyjemniejsza część dnia...
wieczór! 

8.Pierwsza myśl przy wygranej szóstki w Totka... o matko! co ja za to kupię?! :)

9.Twój sprawdzony sposób na poprawę humoru... długa, gorąca i pachnąca kąpiel, oglądanie zdjęć lub dobra komedia w towarzystwie męża!  

10.Danie bez którego święta dla Ciebie nie istnieją... pierogi z kapustą i grzybami, śledzik i ryba po grecku

11.Jaki kosmetyk ma największy wpływ na Twoje dobre samopoczucie? Oj jest ich wiele! Ale najbardziej: Maskara- lubię mieć podkreślone spojrzenie :) i Sole do kąpieli- taka kąpiel najbardziej mnie odpręża, 


Ja zapraszam do zabawy:

11- stą osobą bądź TY!  I koniecznie daj znać. Jestem ciekawa twoich odpowiedzi.
A teraz pytania :)

1. Jakie życzenia świąteczne złożyłabyś Świętemu Mikołajowi, gdybyś spotkała go przy Wigilijnym stole? ...
2. Jaki był najbardziej nietrafiony prezent, który dostałaś? ...
3. Jakie jest twoje popisowe danie świąteczne? ...
4. W jaki sposób spędzasz czas wolny i dlaczego? ...
5. Która piosenka wyjątkowo dobrze Ci sie kojarzy? ...
6. Twój największy życiowy sukces ...
7. Co Cie denerwuje w ludziach?...
8. Co skłoniło Cię do prowadzenia bloga? ...
9. Twój wymarzony dzień to ...
10. Jakie jest Twoje motto życiowe lub ulubiony cytat? ...
11. Twój sposób na udany dzień to ...
Bawcie się dobrze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)