wtorek, 20 stycznia 2015

Matka współpracuje, Ala testuje!

Moja Ala przeszczęśliwa! Dziś dostała paczkę, której zawartość jest tylko i wyłącznie dla niej :) Jakiś czas temu nawiązałyśmy współpracę z MAM BABY, a dziś wybrane przez nas produkty, trafiły wprost w ręce Ali. 
Kilka słów o MAM 
"Historie wielkich sukcesów często biorą swój początek od śmiałych wizji – zupełnie tak jak miało to miejsce w przypadku austriackiego producenta produktów dla dzieci MAM. W połowie lat siedemdziesiątych rodzice kupujący akcesoria dla swoich pociech stawali przed trudnym problemem – czy wybrać atrakcyjny design, czy może medycznie przetestowaną funkcjonalność produktu. Obie cechy wydawały się równie istotne, lecz dostępne na rynku produkty nie były w stanie ich połączyć.
Przełom rozpoczął się w 1976 roku od pomysłu Petera Rohriga, który zestawił ciekawy design z optymalną funkcjonalnością i medyczną wiedzą. Wraz z zespołem naukowców, pediatrów oraz projektantów, austriacki inżynier plastyczny wykreował pierwszy smoczek MAM. Wyznaczył tym samym nowe standardy w dziedzinie wzornictwa i funkcjonalności produktów dziecięcych."
Przez najbliższy czas, Ala będzie testować:
Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą, wybrane przez nas przedmioty. Pierwsze wrażenie jest naprawdę pozytywne (Ala wyraziła dość głośno swoje zadowolenie), ale więcej powiemy za jakiś czas, umieszczając kolejne recenzje. Zapraszamy serdecznie!
http://sklep.mambaby.pl/
https://www.facebook.com/MAMPoland

1 komentarz:

  1. Wow! Świetnie, że udało Ci się fundnąć taką współpracę z radością córci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)