poniedziałek, 26 stycznia 2015

Ukryj cienie, rozświetl spojrzenie!

Drogie moje! 
Która z Was nigdy nie ma cieni pod oczami? Ręka w górę! Jestem pewna, że znakomita większość wie o czym mówię. Ja też je mam! Taka moja uroda (niestety), a jak jestem niewyspana, sine podkówki pod oczami mają się jeszcze lepiej, nie dodając mi urody (niestety)! 
Kiedyś jakoś specjalnie nie zwracałam na to uwagi. No cóż, byłam młodsza, moja cera wyglądała dużo zdrowiej niż teraz, no i się wysypiałam! Ale to było dawno :) Teraz nie wyobrażam sobie makijażu bez użycia korektora, który przechytrzy naturę i ukryje mało estetyczne cienie.
Prawie 2 lata temu, pamiętam jakby to było wczoraj, za 19,99 zł. kupiłam Korektor i rozświetlacz 2w1 RIMMEL Match Perfection i jestem mu wierna do dziś! 
Kilka słów od producenta
Korektor i rozświetlacz 2w1 dopasowujący się do tonacji skóry.
Ukrywa oznaki zmęczenia i rozświetla okolice oczu. Pozwala skórze oddychać. Potrójna formuła oparta na technologii SMART-TONE® dopasowującej się do odcienia skóry, z szafirowoniebieskimi pigmentami dodającymi skórze blasku i świeżości oraz z kompleksem dotleniającym, regenerującym skórę i pozwalającym jej oddychać. (źródło)
Moja opinia
Korektor znajduje się w małej tubce o pojemności 7ml. Sądziłam, że to niewiele, ale jego lekka kremowa konsystencja sprawia, że korektor jest bardzo wydajny. Wystarczy niewielka ilość kosmetyku, by naprawdę dobrze ukryć to co mamy do ukrycia. 
Tubkę zaopatrzono w miękki pisak/pędzelek, dzięki któremu aplikacja jest przyjemna i dużo prościej rozprowadzić korektor, jednak trzeba uważać, bo jeśli za mocno naciśniecie tubkę, może okazać się, że ilość wydobytego korektora jest zbyt duża i zaschnie na pędzelku, brudząc uprzednio całą przezroczystą zakrętkę. 
Korektor występuje w 2 odcieniach:
030- Classic Beige - (jasny) będzie idealny dla osób z jaśniejszą karnacją,
060- Natural Beige- (ciemniejszy o ok. 2 tony) jeśli masz ciemną karnację lub jesteś opalona ten odcień jest dla Ciebie.
Ja wybrałam Classic Beige. 
 
Korektor świetnie stapia się ze skórą i dość dobrze maskuje cienie. Mam bardzo suchą skórę, więc ważne jest dla mnie to, by korektor dodatkowo jej nie wysuszał. Nie miałam też problemu z pieczeniem oczu, okazał się bardzo delikatny. Korektor jest trwały, więc możemy mieć pewność, że nie wytrze się po kilku godzinach pokazując światu nasze prawdziwe oblicze. Lekka konsystencja nie obciąża delikatnej skóry, nadając naszym oczom naprawdę wypoczęty wygląd. Efekt rozświetlenia jest zadowalający, dzięki niemu wyglądamy dużo bardziej promiennie. Zauważyłam też, że korektor nie ciemnieje także możecie mieć pewność, że po kilku godzinach nie będzie pomarańczowych "placków" pod oczami :)
Jestem z niego naprawdę zadowolona, dlatego dziś kupiłam kolejne opakowanie :) 
Cena: 29,90 zł. Uważam, że to dobrze wydane pieniądze! 
Czy któraś z Was go używała? Jak wrażenia? 
     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)