niedziela, 18 stycznia 2015

Zmiany i ... Zakupowo (1)

Moi Drodzy. 
Postanowiłam wprowadzić na moim blogu kilka zmian. Chciałabym żeby było czytelnie. To nie pierwsze zmiany i pewnie nie ostatnie, mam jednak nadzieję, że przy kolejnych próbach udoskonalenia nie będzie katastrof:) Tym razem "udało mi się" usunąć ok. 30 postów, a że jestem znana z roztargnienia, nie zrobiłam kopii :) Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Moja nieuwaga zmusiła mnie do przeanalizowania tego co znajduje się na blogu i o czym chcę pisać. Mam jeszcze kilka pomysłów, ale ich realizację pozostawię na "za jakiś czas", a od dziś wprowadzam posty ZAKUPOWE :)
ZAKUPOWO (1)
Zakupy bez mojej Ali zdarzają się naprawdę rzadko. Ba! Prawie wcale. Dziś jednak, korzystając z okazji, że przyjechał do nas mój brat (chrzestny Ali), postanowiliśmy wyruszyć na spokojne "połażenie" po sklepach, zostawiając Alę z wujkiem. Już dawno tak wolno po sklepie nie chodziliśmy :) 
Tak naprawdę to nie przemyślałam wcześniej czego potrzebuję, dlatego moje zakupy ograniczyłam do minimum i kupiłam tylko to, co uznałam, że chciałabym mieć. 
Lakier do paznokci Miss Sporty
Tak sobie czytam Wasze "lakierowe" wpisy i po przeglądzie mojej, niezbyt imponującej, kolekcji lakierów stwierdziłam, że nie mam ani jednego niebieskiego. Zdecydowałam się na Miss Sporty, bo lubię lakiery tej marki, poza tym kolor bardzo mi się spodobał.
Serum do rzęs 3w1 Eveline
Maksymalny wzrost paznokci Eveline
O tym serum czytałam u którejś z Was i uznałam, że to może być coś dla mnie. Męczę moje rzęsy zalotką i maskarą więc chyba przyszła pora o nie zadbać, a że serum prócz właściwości odbudowujących ma również działanie pobudzające wzrost i może być stosowane jako baza pod maskarę, to dla mnie bomba!
"Przyspieszacza" włożyłam do koszyka, bez zastanawiania się. Ostatnio moje paznokcie są traktowane po macoszemu i nie wyglądają zbyt ładnie. Poza tym są łamliwe i rozdwajają się, więc jak tylko uda mi się je zapuścić zaraz łamią się jeden po drugim :( Zobaczymy jak się spisze ten preparat. Producent obiecuje naprawdę dużo.
Sól do kąpieli z Awokado ON LINE
Uwielbiam sole do kąpieli, a tej jeszcze nie miałam więc ... kupiłam:) 

Jak widzicie, moje dzisiejsze zakupy nie imponują ilością, ale jestem zadowolona. Myślę, że wkrótce podzielę się z Wami opinią. Mam nadzieję, że będą to same dobre recenzje!

                                                                         Pozdrawiam gorąco
                                                                         MamAli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)