poniedziałek, 23 lutego 2015

Kąpiel z lotosem w tle!

Dzięki uprzejmości Pani Sylwii, ze sklepu eFiori, miałam możliwość przetestowania płynu do kąpieli Tesori d'Oriente Kwiat Lotosu i o nim będzie dzisiejszy post. 
Kilka słów od producenta
Płyny do kąpieli to kosmetyki, które są używane podczas codziennej kąpieli i pielęgnacji. Włoskie płyny do kąpieli o kremowej konsystencji i trwałym przenikliwym zapachu, są synonimem jakości i oryginalności półwyspu Apenińskiego. W naszej ofercie znajdują się zarówno płyny o orientalnych zapachach (Tesori d'Oriente) jak i tradycyjne włoskie płyny do kąpieli (Felce Azzurra).
Tesori d'Oriente Kwiat Lotosu płyn do kąpieli
Tesori d'Oriente Fior di Loto (butelka 500ml)- płyn do kąpieli o egzotycznym i tajemniczym zapachu. Znany w Azji od setek lat, zapach lotosu oraz niespotykana intensywność powodują, że jest bardzo intrygującym zapachem Dalekiego Wschodu.
Włoski producent Tesori d'Oriente zadbał o wysokiej jakości bazę, na której został wyprodukowany Fior di Lotto. Kosmetyk sprzedawany w eleganckiej butelce, będącej niewątpliwie ozdobą łazienek.
Moja opinia
Opakowanie płynu to standardowa butelka, ale metalowa co jest dość nietypowe (łatwo ją uszkodzić, niestety) Butelkę wyposażono w metalową zakrętkę. Przyznam szczerze, że nie przepadam za tego typu rozwiązaniami, ale nie jest to dla mnie ogromny problem. W sumie, trudno mi sobie wyobrazić inny sposób zamknięcia metalowej butelki z płynem. Szata graficzna skromna kolorystycznie, ale przyjemna dla oka. Uroku nadaje jej oryginalna grafika. Z tyłu butelki znajdziemy wszystkie istotne informacje, np. skład kosmetyku.
Konsystencja: płyn jest dość gesty. Jego konsystencja przypomina mi trochę konsystencję odżywek do włosów, co uważam za duży plus, bo dzięki temu płyn jest naprawdę wydajny. Wystarczy niewielka ilość produktu, aby naszą wannę wypełniła przyjemna piana :). Jeśli nie posiadacie wanny, nic straconego! Płyn świetnie sprawdzi się również pod prysznicem. 
Zapach: powalił mnie na kolana, jak tylko odkręciłam butelkę!!! Piękny, kwiatowy, bardzo intensywny (zapach wypełnił nie tylko łazienkę, ale i całe mieszkanie) i trwały (utrzymuje się na skórze jeszcze długo po kąpieli). Odrobina słodyczy z dużą dawką świeżych kwiatów, to mieszanka sprawiająca, że chcemy spędzić w kąpieli całe wieki!. Żałuję, że nie można przedstawić zapachu za pomocą zdjęcia! Uwierzcie mi jednak na słowo, można się od niego uzależnić! 
Podsumowując: płyn zdobył moje serce przepięknym zapachem! Sprawił on, że kąpiel stała się niezwykle przyjemna i naprawdę relaksująca. Odrobinę brakuje mi jakiegoś ekstra efektu nawilżenia, ale nie zauważyłam też żeby moja skóra była po nim bardziej przesuszona, więc jest ok. Płyn, jak wspomniałam, jest wydajny dzięki swojej gęstej konsystencji, to w mojej ocenie dodatkowa zaleta, bo możemy się cieszyć wieloma, cudownie pachnącymi kąpielami.
Ja jestem nim naprawdę zachwycona i Wam również polecam. Miły wieczór z lotosem w tle gwarantowany!

https://www.efiori.com.pl/ 
Na moją opinię nie wpłynął fakt,
że produkt do testowania otrzymałam za darmo!





http://mamali-testuje.blogspot.com/2015/02/taaam-tadaaam-rozdanie.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)