poniedziałek, 3 listopada 2014

Podkład Giordani Gold- Oriflame

Kilka dni temu dostałam zamówiony podkład Giordani Gold Oriflame i postanowiłam podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami. Producent informuje, że kosmetyk nadaje skórze naturalny i zdrowy wygląd, działając przy tym nawilżająco i odżywczo. Według Oriflame podkład pomaga zredukować oznaki zmęczenia, a po jego użyciu nasza skóra odzyska młodzieńczy wygląd.


Co ja na to? Ja jestem zadowolona, poważnie! Podkład ukryty jest w szklanej buteleczce z pompką o pojemności 30ml, wygląda bardzo elegancko. Konsystencja jest bardzo przyjemna, dość rzadka i lekka, ale dzięki temu świetnie rozprowadza się go po twarzy i dobrze się wtapia w skórę, nie pozostawiając brzydkich smug.
Dużym plusem jest to, że nie wysusza skóry, a bardzo dobrze ją nawilża przez co skórki na nosie czy policzkach nie są widoczne. Doskonale też ukrywa zmęczenie ;) twarz naprawdę wygląda na wypoczętą i pełną blasku (świetnie dostosowuje się do koloru skóry). Produkt mimo małej pojemności jest bardzo wydajny, jedno wciśnięcie pompki (nawet nie całe) i cała twarz pokryta. Dodatkową zaletą jest to, że posiada Filtr SPF 8. Dostępny w 4 odcieniach, a każdy w cenie 62,90zł. ( w sumie nie tak mało). 
W mojej opinii warto zastanowić się nad zakupem. Cena może nie jest mała, ale jak za kosmetyk o takich właściwościach i efektach, nie jest wygórowana. Polecam!

1 komentarz:

  1. Some genuinely interesting details you have written.Aided me
    a lot, just what I was searching for :D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)