poniedziałek, 8 grudnia 2014

Kolagenowe płatki pod oczy

Jakiś czas temu w Biedronce, wpadły w moje łapki Kolagenowe płatki pod oczy. Postanowiłam sprawdzić co to za złote cuda oferuje sklep no i czy faktycznie pomagają pozbyć się tych, jakże efektownych, obrzęków i cieni pod oczami.

 Od Producenta:
Luksusowe, hydrożelowe płatki pod oczy na bazie złota i kolagenu widocznie redukują cienie i obrzęki. Płatki w połączeniu z ciepłem ciała stopniowa uwalniają aktywne składniki i pomagają wnikać im w skórę. 
Efekt na skórze: rozświetlenie cieni pod oczami, redukcja obrzęków i oznak zmęczenia, wygładzenie zmarszczek i widoczne ujędrnienie skóry pod oczami.




Moja opinia
Jestem wzrokowcem i zawsze zwracam uwagę na opakowanie. Im ładniejsze, tym większe szanse na to, że produkt zostanie przeze mnie kupiony. Tu opakowanie raczej zwyczajne, choć jest w ładnym złotym kolorze. Papierowe typu koperta, ze wszystkimi informacjami o produkcie, a same płatki zapakowane próżniowo. Jednak nie o opakowanie przecież chodzi. Zależało mi raczej na tym żeby płatki choć odrobinę "odświeżyły" moje spojrzenie. Prawda jest taka, że przy dziecku, często wyglądam jak zombie :) Do rzeczy. Na początku trochę walczyłam z owymi płatkami. Są bardzo delikatne i jeden przykleił się do foliowego opakowania, potem ze 100 razy przykładałam je pod oczy. Miałam pewne wątpliwości co do tego jak będą się trzymały skóry, ale okazało się, że przywierają bardzo dobrze, nie zsuwają się, ani nie odklejają. Producent zaleca pozostawienie płatków na skórze przez 20-30 minut. Tak też uczyniłam. Po około 10 minutach, w miejscu gdzie przyklejone były płatki, dał się odczuć delikatny efekt chłodzenia. Po odklejeniu płatków, pozostały żel wmasowałam w skórę pod oczami i rozpoczęłam oględziny. 
Efekt 1: aksamitna skóra pod oczami.
Efekt 2: delikatnie zmniejszone obrzęki.
Efekt 3: minimalnie jaśniejsza skóra.
Efekt 4: w moim odczuciu, skóra pod oczami była "zrelaksowana" i jakby lżejsza.
Powyższe efekty nie są niestety długotrwałe (max 1-2h), ale jednak! Szczerze mówiąc nie spodziewałam się wiele po produkcie za 4,99 zł., mimo to chyba kupię jeszcze kilka opakowań tych płatków, bo jestem ciekawa jak się sprawdzą przy dłuższym stosowaniu. Czy efekty będą się utrzymywały dłużej i czy będą bardziej zauważane.
A czy Wy używałyście tych płatków? Jakie są Wasz spostrzeżenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)