czwartek, 29 stycznia 2015

MAM Sport Cup

Jak wiecie, podjęłam Współpracę z firmą MAM BABY i w związku z tym, moja Ala miała pełne ręce roboty testując produkty, które otrzymała. Paczka, która do nas dotarła zawierała produkty, które mogłyśmy wybrać same (tak naprawdę ja wybierałam :)). Nikt nam niczego nie narzucał, dzięki temu dostałyśmy to co naprawdę nam się przyda. Dziś przychodzimy do Was z opinią o kubeczku dla niemowląt MAM Sport Cup 12+.

Od producenta
    Wyjątkowy kubek, który jest łatwy w trzymaniu, a jego innowacyjna przykrywka zapewnia odpowiednią higienę podczas picia – zwłaszcza poza domem
  • Nie przecieka dzięki opatentowanemu systemowi zaworów
  • Łatwy w trzymaniu dzięki uchwytowi antypoślizgowemu
  • Unikalny, zakrzywiony kształt
  • Przyjemne dla oka wzornictwo
Opinia Ali
Ala jest bardzo wymagająca jeśli chodzi o kubeczki niekapki. Wypróbowałyśmy już wiele i jak do tej pory znalazłyśmy jeden, który spełnił oczekiwania mojej córci. Niestety nie przetrwał on próby czasu i kontaktu z ząbkami Ali (miał gumowy ustnik), dlatego byłam bardzo ciekawa jak poradzi sobie z tym, który otrzymała od MAM. 
Zanim Ala zaczęła testować kubeczek zakładałam, że nauczenie się korzystania z niego, zajmie jej trochę czasu. Nigdy jeszcze nie miała niekapka z twardym, sportowym ustnikiem. Przygotowałam się też na to, że pierwsze próby skończą się zalanym ubraniem. Moje obawy okazały się bezpodstawne. Ala od razu potrafiła się z niego napić nie wylewając ani kropli!
Picie z nowego niekapka okazało się dziecinnie proste, niezależnie od pozycji.
Miś i Piesek, stali się testerami mimo woli.
Kształt kubka, przypominający fasolkę, jest świetnie dopasowany do małych dłoni dziecka, poza tym bardzo ułatwia picie, jest bowiem tak wyprofilowany żeby dziecko nie musiało odchylać główki, co u nas zwykle kończy się zakrztuszeniem. Tu tego problemu nie ma.
Sport Cup jest bardzo łatwy w utrzymaniu czystości. Wszystkie elementy można "rozmontować" bez najmniejszego problemu, a złożenie go to kwestia 1 minuty! Każda część wykonana jest bardzo starannie i z dobrej jakości materiałów. Nic się nie odbarwia, nie wyciera, nawet nadruk na "butelce" wygląda jak nowy, mimo częstego mycia (nawet w zmywarce), wyparzania i użytkowania.
Ustnik, o którym już wspomniałam, jest twardy i bardzo dobrze dopasowany do ust dziecka. Jest też mocny! To ważne, bo dzieci mają ząbki, które bardzo chętnie podgryzają to i owo:). U nas w skutek działalności ząbków, przepadł już nie jeden kubek z gumowym ustnikiem, dlatego cieszę się, że ten posłuży nam dłużej. 
Pod ustnikiem znajduje się "uszczelka niekapek". To dzięki niej nasze mieszkanie nie pływa, a ubrania dziecka są suche! Możecie wierzyć lub nie, ale podczas użytkowania, Ala poddała kubek prawdziwym testom wytrzymałości i ani razu zawartość kubka nie wydobyła się na zewnątrz! Ani jednej rozchlapanej kropli! 
Podsumowując: MAM Sport Cup przypadł Ali do gustu, a i ja jestem zadowolona, bo napoje zostają na swoim miejscu i nie muszę kilka razy dziennie przebierać mojego dziecięcia i sprzątać rozlanej herbatki. Poza tym kubek wydaje się być niezniszczalny, co dodatkowo cieszy, bo wydając na niego pieniądze mamy pewność, że jest to inwestycja na dłużej. Oryginalny wygląd kubeczka, funkcjonalność i ciekawe wzornictwo sprawiają, że jego użytkowanie jest dla dziecka przyjemnością. Polecamy!
Cena: 39,82 zł.   

Aby otrzymać rabat na wszystkie artykuły MAM BABY wystarczy zostać fanem marki na FB. Zerknijcie!
 http://sklep.mambaby.pl/       https://www.facebook.com/MAMPoland
Na moją opinię nie wpłynął fakt, 
że produkt do testowania otrzymałam za darmo!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)