czwartek, 23 kwietnia 2015

Propolis + len mielony GAL

Tonący brzytwy się chwyta, mówią, a ja przed wakacjami chwytam się wszystkiego żeby zrzucić nadprogramowe kilogramy, które mają się świetnie to tu, to tam :) Nawiązując współpracę z firmą GAL, dostałam możliwość wyboru dwóch produktów, które chciałabym przetestować. Jednym z nich był Propolis+ Len Mielony, który wspomaga odchudzanie i, o którym Wam dziś opowiem.

Kilka słów o produkcie
Moja opinia
Propolis+ len mielony to suplement diety w postaci żelatynowych kapsułek (48szt.). Opakowanie, na którym zamieszczono wszystkie informacje dotyczące produktu, zawiera 2 blistry z kapsułkami. 
Skład suplementu jest dość prosty i całkowicie naturalny co mnie akurat bardzo odpowiada. Nie jestem uczulona na żaden składnik kapsułki, więc nie wystąpiły u mnie niepożądane reakcje. 
Przeprowadziłam doświadczenie, dzięki któremu chciałam sprawdzić jak długo taka kapsułka rozpuszcza się w wodzie i jak zmienia się objętość jej zawartości. 
Kapsułka wrzucona do letniej wody
 Po ok. 30 minutach częściowo rozpuszczona powłoka zaczyna uwalniać zawartość
 Po ok. 50 minutach kapsułka całkowicie się rozpuściła, a jej zawartość napęczniała do ilości odpowiadającej 1 łyżeczce
Sądzę, że w warunkach "żołądkowych" proces rozpuszczania się kapsułki jest szybszy.
Kapsułki stosowałam według zaleceń producenta, czyli 2 razy dziennie przed posiłkiem. Wybrałam sobie obiad i kolację, ponieważ te posiłki bywały u mnie najobfitsze, a zależało mi na tym aby zjeść mniej i czuć się najedzoną. I powiem Wam, że faktycznie działały. Na początku pomyślałam, że chcę wierzyć w to, że działają, ale chyba 2 razy zrobiłam test: zażyłam kapsułkę ok. 30 minut przed posiłkiem. Byłam wtedy naprawdę głodna, a po tych 30 minutach uczucie głodu może nie ustąpiło, ale na pewno nie było aż tak dotkliwe:) I o to mi właśnie chodziło! Faktycznie jem mniej i czuje się szybciej syta:)
Nie mam problemów z przemianą materii, więc w tej kwestii się nie wypowiem, ale biorąc pod uwagę fakt, że lekarze często zalecają len mielony na tego typu problemy, lub na problemy ze śluzówką przewodu pokarmowego, to wierzę, że jest skutecznym naturalnym rozwiązaniem. 
Dla mnie najważniejszą jego właściwością, na której najbardziej mi zależało, jest zmniejszenie uczucia łaknienia, zwłaszcza teraz, kiedy postanowiłam zrezygnować ze słodkości i wszystkich innych kalorycznych przekąsek. Szlaban na "zakazane jedzenie" nie raz doprowadzał mnie to szaleństwa i ciągle byłam głodna :) Tu Propolis+ len mielony stał się moim sprzymierzeńcem. 
Polecam.
http://www.gal.com.pl/
Na moją opinię nie wpłynął fakt,

że produkt do testowania otrzymałam za darmo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za zainteresowanie i pozostawiony komentarz :)